Wednesday, August 26, 2020

#5

 Ya Allah, hari ini aku bangun dengan senyuman dari anakku. 

Alhamdulillah

Dengan ada nya suami ku. Pembantu ku. Terima kasih ya Allah. Walau di  hati ini masih mengharap dan Kau maha tau apa yang hati ku harapkan. 


Aku terima message dari SJMC, dan harap keputusan dari Australia kau mudahkan untuk ada pada minggu ini ya Allah ya Maha Besar. 

Aku mohon keampunan darimu, aku ini tamak dan ada kala tidak sabar. Namun, aku redha dengan ujian Mu ini ya Allah. Tuntunlah kami dan bawa la kami keluar dari segala kesulitan ini ya Allah, sekurangnya untuk anak ku, Umar bin Safaruddin.


Limpahkan kemudahan dan kesembuhan kepada Umar bin Safaruddin, sebagaimana Kau limpahkan rezeki kepada ku untuk ku berbakti kepada orang tuaku, malah menyenangkan hati mereka ya Allah. Berkatkan lah ya Allah ya Tuhanku. 

No comments:

Post a Comment