Sunday, June 19, 2011

#2



Rumah sewa dah jumpa. Tinggal minggu depan nak confirm kerja kat mana. Serious hell, aku takut keluar dari lubuk. Keluar dari tempurung. Jumpa dunia luar. Jumpa dunia sesak. Duduk dalam kota lemas. Niat aku tak pernah terpesong. Aku ada sesuatu untuk di buat kepada mak bapak dan masyarakat.


Harap harap impian ni bukan mimpi. Sebab selalu impian memang tukar jadi taik. Sebab manusia yang tak lari dari merungut. Merengus. Keep whining, all the time. Cuma kali ni, aku harap Tuhan boleh bagi can kat aku untuk buktikan yang aku mampu kejar nikmat dia.


Untuk di kongsi dengan mak bapak aku. Serta ilmu dan bakat. Untuk di kongsi dengan masyarakat.



Tak salah kan, budak yang gelak bapak kuat depan orang ramai, berdakwah dengan orang? Walaupun nampak macam kau tak layak. Tapi siapa lagi yang perfectionist dalam dunia ni selain Nabi Muhammad?



Aku bagi tau kau, tak ada.

No comments:

Post a Comment